Cvičení na problémové partie

  • Celkem zapsáno 1

O kurzu

Snad každou z nás trápí nějaká partie na těla, jednu povolené paže, druhou povislý zadeček, další zase pevné nohy, nebo nejobvyklejší “bříško”, ať už po porodu, špatnou stravou či úplně celou životosprávou… Zkrátka každá bojujeme, neboli jsme nespokojené s některou nezpevněnou částí těla. A to bychom chtěli změnit, je to tak? Tak právě tento kurz, můžete využít, jako jeden z motivů a dopomocí ke krásnému tělu. Všichni víme, že to ovšem stojí, nemalé úsilí a primárně pevná vůle, nejedná se pouze o jeden faktor, teď směřuji ke stravě a k fyzickému úsilí, a s ním spojené spalování přebytečných tuků v těle. Nicméně je to dřina. Ale odměnou je právě vytvarované tělo a zdravé JÁ uvnitř!!!

Popis

Před začátkem vždy je nutné zapřemýšlet o svém cíli. Trápí mě povislé paže, stehna nebo bříško? Jste v kurzu PROBLEMATICKÉ PARTIE správně Bolí mě záda? Zvol kurz ZDRAVOTNÍ PREVENCE. Chci zhubnout? potom zavítej do kurzu ZPĚT DO KONDICE
Ideálně ovšem kombinovat problém partie, kde získám svaly, vytvaruji tělo s kurzem ZPĚT DO KONDICE, kde spálím nejvíc spoustu kalorií!!! Ale nezapomeň, že po cvičení je nutné relaxovat! A to najdeš právě v sekci ZDRAVOTNÍ PREVENCE.
PAMATUJ – spalovat tuky bez získání svalů, je takřka nemožné nebo velmi pomalé!!! Svaly jsou motor ke spálení přebytečného tuku!!!

Co se naučím?

  • především účinné cviky na danou partii těla, resp. každý kurz je drilem na jednu partii těla, bodyform lekce jsou pak zaměřené na celé tělo a vytyčené jsou právě nejčastěji partie, které nás trápí na svaly, které rychle ochabují

Témata v tomto kurzu

14 Lekce

BodyForm s Lenčou?

- posilovací (silové) cvičení formující zdravou postavu - cvičení zaměřené především na formování postavy a zpevnění svalů - posilování, core, kondice, pravidelný pohyb, fit, energie, zdravý životní styl, pozitivní mysl, endorfiny - ("fun and healthy lifestyle") - cílem je naučit se správně a efektivně cvičit s vlastní váhou v kombinaci se závažím (činky/naplněné PET lahve). Cvičení je zaměřené na posílení/zpevnění jednotlivých svalových partií - kurz je určen pro všechny, kteří rádi kombinují kondiční a silové lekce Pomůcky: podložka, činky
BodyForm I s Lenčou10:19
BodyForm II s Lenčou9:20
BodyForm III s Verčou22:09

Cvičení s velkým míčem?

Bolest zad a slabé břicho…Znáte to? My taky…Ale máme řešení. Primárním cílem tréninku je zapojení HSS, hlubokých svalů těla. Při maximální koncentraci, aktivujete i ty svaly, které běžně nejste zvyklí využívat. trénink s balančním míčem pomáhá preventivně předcházet zranění, bolestem zad a zlepšuje držení těla.

Cvičení na nohy?

Cvičíme pouze s vlastní vahou.

Cvičení pro začátečníky?

Naučíte se cviky, které vám pomohou udržovat se v kondici a které můžete dělat kdykoliv a kdekoliv. Díky nim posílíte všechny partie vašeho těla. Tyto cviky jsou jednoduché na provedení i zapamatování, ale jsou velmi účinné. Takže tento trénink můžete zařadit jako doplněk k dalším aktivitám a to během celého dne.

Arm workout?

Těšit se můžete na nekonečné kliky, tricepsové kliky, tlaky za hlavu,cvičení s činkami.

Břišní pekáč?

Lekce "břišního pekáče" je účinné cvičení při němž posílíme a vhodně zformujeme problémové břišní partie pomocí váhy vlastního těla. Dvanáctiminutovka je zaměřená na intenzivní spalování podkožního tuku a na získání fyzické kondice pomocí svalů středu těla potřebných ke každodennímu pohybu. Je určena pro začátečníky i pokročilé.

Full body training?

Jde o posilování celého těla bez potřeby závaží, nebo jakýchkoli pomůcek. Cvičí se s vlastní váhou a zapojí se každá.

Naučíte se cviky, které vám pomohou udržovat se v kondici a které můžete dělat kdykoliv a kdekoliv. Díky nim posílíte všechny partie vašeho těla. Tyto cviky jsou jednoduché na provedení i zapamatování, ale jsou velmi účinné.  Takže tento trénink můžete zařadit jako doplněk k dalším aktivitám a to během celého dne.

Cvičení s posilovací gumou

199.00 

Požadavky

  • Každá lekce má své specifikum, pro většinu lekcí je ale potřeba sportovní podložku, při cvičení na nohy pak využívá posilovací gumy, tento kurz nabízí taky lekci cvičení s velkým balonem – fitbal, nebo břišní pekáč, overbalem. V neposlední řadě si můžete také zacvičit se závažím, činkami, v domácí variantě mít připravené PET láhve.

Cílové publikum

  • Pro všechny, které trápí partie stehen a hýždí, bříška, paží a nechtějí to prozatím kombinovat s kardio cvičením. pro všechny, kteří bojují s povislými pažemi, zadečkem, stehny či bříškem a chtějí s tím začít něco dělat.
  • Mladí sportovci, začínající sportovci, junioři senioři - zkrátka vždy je nutné zapřemýšlet o svém cíli - trápí mě paže, stehna nebo bříško? Jste v tomto kurzu správně, bolí mě záda? Zvol kurz zdravotní prevence, chci zhubnout? Ideálně kombinovat problém partie - kde získám svaly, vytvaruji tělo s kurzem ZPĚT DO KONDICE - spálím nevíc spoustu kalorií!!! PAMATUJ - spalovat tuky bez získání svalů, je takřka nemožné nebo velmi pomalé!!! Svaly jsou motor ke spálení přebytečného tuku!!!

Skvělý tip na vánoční dárek!