Menu Zavřeno

TRX SUSPENSION TRAINING

TRX trénink

CO JE TRX SUSPENSION TRAINING ?

Total-Body Resistance Exercise (= Cviky pro zatížení celého těla)

TRX SUSPENSION TRAINING (závěsný trénink) je jednoduchá, zábavná a zároveň efektivní forma skupinové lekce. Využívá se pouze cvičení s vlastní vahou těla, u kterého se aktivují a procvičí všechny svalové skupiny. 

TRX Suspension training

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách.

Cvičení na závěsném systému nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Kde se tohle cvičení vzalo?

Bylo původně vyvinuot americkými vojenskými a speciálními jednotkami jako všestranný systém pro posilování celého těla i v extrémních podmínkách.

Jelikož vojáci trávili většinu času na lodích nebo v ponorkách, byli nuceni trénovat na malých prostorách s omezenou možností cvičebních nástrojů.

V krátké době položili základy cvičení, které objevilo zcela novou a originální kategorii funkčního tréninku.

TRX je maximálně oblíbené. Proč?

  1. Je pro každého
  2. Můžete cvičit kdekoli
  3. Vejde se do batohu
  4. Jde o vysoce efektivní cvičení
  5. Posílení všech svalových skupin
  6. Posílení středu těla
  7. Obrovské množství cviků
  8. Rehabilitační cvičení po zranění
  9. Je to supr zábava

Co se trénuje u nás?

TRX

Chcete nabrat svalovou hmotu a sílu, spálit přebytečné kalorie a ještě se u toho pobavit? Přijďte si vyzkoušet naši TRX lekci!

Fit4life

TRX Flow

Spojení funknčího tréninku TRX a prvků jógy. V této lekci nám jde o plynulý přechod mezi různými pozicemi a cviky vycházející z jogy. Lekce je zaměřená na flexibilitu a mobilitu. 

FIT4LIFE

TRX pro začátečníky

Začínáte cvičit? Nejste si jistí technickým provedením cviků  a obsluhou závěsného systému?  Lekce je právě pro vás. Přijďte a spolu se do toho dostaneme!

FIT4LIFE

MÁTE TRX DOMA?

TIP na workout

  1. TRX ROW -20 opakování
  2. TRX BICEPS – 20 opakování
  3. TRX TRICEPS – 20 opakování
  4. TRX STANDING ROLL OUT – 10 opakování
  5. TRX PUSH UP – 10 opakování
  6. TRX SQUAT JUMP – 20 opakování
  7. TRX HAMSTRING CURL – 20 opakování
  8. TRX LUNGES RIGHT – 20 opakování
  9. TRX LUNGES LEFT- 20 opakování
  10. TRX SPRINTER START – 20 opakování
  11. TRX MOUNTAIN CLIMBER – 20 opakování
  12. TRX ATOMIC PUSH UP – 10 opakování
  13. TRX PLANK – 60 sekund

Co o TRX říká naše instruktorka Terka?

TRX

Nejlepší pomůcka na světě, nejlepší trénink na světě.

Zdroje:

https://www.trxsystem.cz/

https://www.3dfitness.cz/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *